کد خبر: ۱۵۵۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۶ - ۲۱ تير ۱۴۰۱
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه فجر فارس در گفتگو با شیرازه: 

اجتماع بانوان زهرایی در راستای تحکیم بنیان خانواده است 

برنده تصریح کرد: تجمع بانوان زهرایی با هدف اجتماع بانوان محجبه و بانوانی که مدافع حریم حجاب و خانواده هستند، در راستای تحکیم بنیان خانواده برگزار شد.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، ترگل برنده مسئول بسیج جامعه زنان سپاه فجر فارس در گفتگو با خبرنگار این رسانه اظهار کرد: تجمع بانوان زهرایی با هدف اجتماع بانوان محجبه و بانوانی که مدافع حریم حجاب و خانواده هستند، در راستای تحکیم بنیان خانواده برگزار شد.

برنده تصریح کرد: بانوان زهرایی با حضور خود در این اجتماع با حضرت زهرا(س) تجدید عهد کرده و مثل این بانوی بزرگ اسلام در هر شرایطی و در گرما و سرما باحجاب کامل و برتر چادر در جامعه حضور پیدا می کنند.

وی افزود: بسیج جامعه زنان در هفته عفاف و حجاب بیش از هزار برنامه از جمله برپایی نمایشگاه های مختلف، کارگاه های سبک زندگی و مسابقات مختلف را در سراسر استان با ظرفیت مردمی برگزار می کند.

برنده اظهار کرد: در هفته عفاف و حجاب مسابقات ورزشی در رشته های مختلف با حضور بانوان ورزشکار در حال برگزاری است.

وی از تجمعات بانوان محجبه در تمام شهرستان های استان فارس خبر داد و بیان کرد: با توجه به اینکه در دهه امامت و ولایت هستیم برنامه های مختلفی را با موضوع گرامیداشت اعیاد و جایگاه اهل بیت به صورت ویژه برگزار می کنیم.

برنده جشنواره سرود را یکی از برنامه های ویژه بسیج جامعه زنان در دهه امامت و ولایت عنوان کرد و افزود: سرودهایی با موضوع عفاف و حجاب، عفت اجتماعی و سبک زندگی برگزار شد و یکی از سرودهای برگزیده بانوان محجبه امروز از مرکز صدا و سیمای فارس پخش شد.

وی خاطر نشان کرد: قطعا روزی تمام دنیا به اسلام روی خواهند آورد و مهمترین عامل در تحقق این امر، مسئله عفت و حجاب بانوان و عفت اجتماعی است.

انتهای پیام/ر
برچسب ها: شیرازه ، عفاف ، حجاب
نظرات بینندگان